13/08/14

PRODUK GALAK PENYUSUAN IBU

Sebagai meraikan bulan penyusuan susu ibu Ogos ini, Bloom & Grow memperkenalkan pelbagai peralatan penyusuan yang bukan saja ditujukan untuk ibu, tetapi juga bakal ibu bagi menggalakkan penyusuan susu ibu. Dengan adanya aksesori ini, ia menjadikan proses penyusuan menjadi lebih senang, malah memberi semangat kepada bakal ibu menyusukan bayi mereka sepenuhnya.

Bantal Theraline - Bantal sokongan penyusuan dari Eropah direka bagi memberi keselesaan kepada ibu menyusukan anak dan melayan bayi mereka. Bantal berbentuk panjang dan fleksibel ini mampu mengurangkan ketegangan pada leher dan bahu ibu. Ia tidak berbau manakala manik mikro yang terdapat di dalamnya memberikan sokongan dan keselesaan berganda terutama untuk ibu yang hamil pada peringkat permulaan dan akhir kehamilan yang biasanya mengalami masalah sukar tidur. Theraline dijual di pasaran pada harga RM339 dan ia boleh didapati di semua kedai bayi seperti Bebe Totz, Happikiddo, Poppies, The Loft Baby dan Mothercare. 

Baju dalam menyusu - Baju dalam menyusu daripada Belly Bandit ini direka bagi memenuhi keperluan semua ibu. Ia bukan saja berfungsi memudahkan proses penyusuan badan, tetapi menyediakan akses seperti bengkung iaitu membentuk badan seperti sedia kala. Menggunakan fabrik lembut bagi memberikan sokongan kepada payudara serta tiga zon strategik menjadikan perut lebih leper. Pakaian ini berharga RM369 dan boleh didapati di The Babyloft, Little Whiz dan E Tiny Toes Concept. 

PENGGENDONG Ergobaby memudahkan bayi dibawa ke masa saja.

JUGA boleh digunakan sebagai kain bedung.

Penggendong Ergobaby - Penggendong Ergobaby direka bagi memudahkan ibu membawa bayi ke mana saja. Ia boleh dipakai di hadapan, belakang dan pinggang kemudian bayi diletakkan di dalamnya. Keselesaan dapat dirasa oleh bayi sama seperti ketika bayi dalam kandungan. Rekaan terkini kedudukan 360 darjah menjadikan penggendong bayi diletakkan dalam pelbagai kedudukan.

Selain itu penggendong kain yang mudah diregangkan ini digunakan dengan cara membalut dalam empat arah sangat fleksibel sehingga bayi anda berada dalam keadaan selesa ketika di luar rumah. Ia juga boleh digunakan ketika menyusukan bayi anda. Pengendong Ergobaby berharga daripada RM349 hingga RM689 dan boleh didapati di butik Mothercare, Fabulousmom, Little Whiz, Bebe Totz, Baby Invasion dan Bebehaus. 

Penggendong BabaSling - Penggendong berbentuk silang atau BabaSling memenangi pelbagai anugerah kerana penciptaan dan revolusi terkini dalam rekaan. Ia dihasilkan bagi memberi keselesaan dan kesederhanaan serta menyokong membangunkan tulang belakang terutama bayi baru lahir. Jalinan keakraban dapat dilihat apabila bayi sentiasa mendengar degupan jantung ibu menjadikan ikatan kemesraan yang sukar diungkapkan dengan kata-kata. 

BabaSling sesuai dipakai ketika perjalanan jauh, menyusukan bayi dengan selesa serta melakukan kerja rumah. Dengan lima fungsi berbeza, BabaSling boleh dilaraskan mengikut keperluan. Berharga RM274 BabaSling boleh didapati di BB Dot Com, Bebe Totz, Bebehaus, Happikiddo dan pusat bayi Manjaku. 

Kain pelbagai guna - Proses menyusukan bayi kini menjadi lebih mudah dengan adanya kain pelindung menyusu yang direka bagi memberi peluang ibu menyusukan bayi mereka walau di mana berada. Ia diperbuat daripada 100 peratus kapas tulen dan boleh digunakan dalam pelbagai cara. Selain menjadi pelindung ketika menyusu, kain ini juga digunakan sebagai lampin tradisional, selimut dan kain bedung bayi. 

Kain ini datang dalam pelbagai rekaan dan warna. Berharga RM129 untuk satu set. Kain pelbagai guna ini boleh didapati di BB dot com, Happikiddo, The Baby Outlet dan The Baby Loft.

Share this

0 Comment to "PRODUK GALAK PENYUSUAN IBU"

Catat Ulasan