9/10/14

FORMULA PENCUCI WANITA HARUS DITITIK BERATKAN.

Pencuci wanita diperkaya protein susu

Ramai wanita mengambil mudah kebersihan bahagian sulit mereka kerana berpendapat ia sangat rahsia untuk dibicarakan. Namun, terdapat risiko yang mendatangkan masalah di kemudian hari sekiranya bahagian ini tidak diberi perhatian.

Kini pencuci Wanita V Care diformulasikan secara eksklusif untuk membersih dan menyegar di samping memberi keyakinan kepada wanita. Dengan agen pembersihan ringan, ia bertindak membersih dengan lebih lembut dan memelihara pH di kawasan tersembunyi itu. 

Ia juga diperkaya dengan protein susu bersama estrak susu kapas bagi melindungi dan memberi keselesaan selepas mencuci. Estrak lidah buaya yang terdapat di dalamnya memberi kesegaran dan keyakinan kepada si pemakai sepanjang hari. Asid laktik pula mampu mengekalkan pH semula jadinya. 

Ia hadir dalam dua variasi iaitu pencuci wanita dari astrak kacip Fatimah dan manjakani dan juga protein susu dan estrak susu kapas.

Manjakani dan kacip Fatimah adalah ekstrak tumbuhan tradisional yang dapat mengetatkan vagina dan mencegah pembiakan bakteria yang mendatangkan kegatalan dan bau kurang menyenangkan dari bahagian sulit.

Bagi khasiat tradisional, manjakani dan kacip Fatimah adalah herba tradisional yang dapat mempercepatkan pemulihan luka selepas bersalin di samping meningkatkan hubungan intimasi suami isteri dan dijual pada harga RM12.90 bagi pek 150 mililiter.

Lebih selesa dan lebih ceria..

Share this

0 Comment to "FORMULA PENCUCI WANITA HARUS DITITIK BERATKAN."

Catat Ulasan